The Coma 2B: Catacomb - The Gamer Yungho
Det här är Youngho! Den här killen tillbringar all sin tid utanför skolan med att spela! Hans spelkunskap hjälper honom att ta sig igenom den här skräckspelsliknande situationen. Med sina kullerbyttor undviker han fientliga attacker precis som en spelkaraktär. Påminner han dig om en blå igelkott? Eller en kisande spionagent när han gömmer sig? Det är Youngho det, och hans necroblade ... nej, hans magiska ljussabel förvandlar honom till en djärv mörkerherre på ett ögonblick!