The Catch: Carp & Coarse - Jezioro Bestii
Jezioro Bestii Din favoritfiskeplats är tillbaka, nu fullpackad med visuella förbättringar och nya spelfunktioner. Det befintliga beståndet har vuxit till episka vikter som skapar helt ny fiskeupplevelse. Det här är verkligen det bästa av Jezioro Bestii! I de polska bergen finns en sjö på 7 hektar som är noga hemlighållen av dem som besöker området. En fantastisk plats som innehåller fisk som borde vara på alla fritidsfiskares önskelista. Med 17 olika fiskarter, den här gången även färna, ål, skäggtöm, passar platsen för alla typer av fiskjägare, men det är rovfisken som verkligen framträder. Leta reda på rekordstora gös som väger 11 kg, gädda över 22 kg och mal upp till 55 kg. Men det är inte allt, medan du spinnfiskar efter rovfisk, kan du sätta fällor för karp på upp till 22 kg eller flötfiska efter kolossala skäggtöm på 10 kg. Med 25 nya Boss-fiskar att jaga och fånga, 6 händelser och utmaningar att behärska, med belöningen av en undervattenscen, kan du tämja odjurssjön?