Tez Eagle-paket
Tez Eagle skapades av Eagle Industries som ersättning för deras nuvarande Eagle R, och tar aggression till en ny nivå med sitt kraftiga pansar och en låg utformning. Se motståndet skingras när du sveper ned mot dem i denna best! Den kommer komplett med tio färgscheman, så du kan antingen köra i klassiskt blodrött, blinga upp dig i guld eller dölja dig i urbant kamouflage. Hur du än målar den är det en otrolig bedrift i bilingenjörskap.