Tetris
Dyk in i den strategiska världen med Tetris-tillägget för Minecraft, där klassiskt Tetris i 2D möter de blockiga äventyren i grottorna! Ta dig fram genom hålorna, slåss mot färgglada Tetrismonster och avslöja pixlade hemligheter. Med två olika spellägen och ikoniska karaktärsanpassningar, är det här ett Tetris som du aldrig har sett det förut!