NaconRacing och flygningSimuleringÖvrigt
Streets Silver-paketet till Test Drive Unlimited Solar Crown inkluderar följande innehåll: – Land Rover Range Rover Sport SVR* – Mercedes-Benz SLS AMG** – Utstyrseln Lord of the Streets till din avatar – Paket med Streets-klistermärken att anpassa dina bilar med, kompatibla med alla bilar i ditt garage * Land Rover Range Rover Sport SVR låses automatiskt upp i ditt garage när du når nivå 12. ** Mercedes-Benz SLS AMG låses automatiskt upp i ditt garage när du når nivå 20.