Test Drive Unlimited Solar Crown - Solar Content Pack
Solar Content-paketet till Test Drive Unlimited Solar Crown inkluderar följande innehåll: – Maserati MC20* – Chevrolet Camaro ZL1 1LE* – Utstyrseln Board Committee Member till din avatar – Ett paket Solar Crown-klistermärken att anpassa dina bilar med, kompatibla med alla bilar i ditt garage * Maserati MC20 och Chevrolet Camaro ZL1 1LE låses automatiskt upp i ditt garage när du når nivå 20.