Sharps Silver-paketet till Test Drive Unlimited Solar Crown inkluderar följande innehåll: – Jaguar F-Type SVR Coupe* – Audi R8 Spyder V10 RWS** – Utstyrseln Baron of the Sharps till din avatar – Paket med Sharps-klistermärken att anpassa dina bilar med, kompatibla med alla bilar i ditt garage * Jaguar F-Type SVR Coupe låses automatiskt upp i ditt garage när du når nivå 12. ** Audi R8 Spyder V10 RWS låses automatiskt upp i ditt garage när du når nivå 20.