Tennis World Tour 2
Spela som världens bästa spelare eller skapa din egen för att försöka dominera rankningarna. Snabbare spel med fler och verkligare animationer: upplev tennisen på riktigt i singel- eller dubbelmatcher, och utmana dina vänner lokalt eller online. SPELA SOM ETT RIKTIGT TENNISPROFFS Din spelare, dina val. I karriärläget hanterar du din säsong, din personal, din utrustning och dina sponsorer. Och om du är redo för utmaningen kan du bli den nya stjärnan i tennisvärlden. SKAPAT FÖR TENNISFANS Bemästra timingen på dina slag, din serve och alla rörelserna för att dominera över din motståndare. Spela för skojs skull eller i tävlingsläget. SPÄNNINGEN PÅ PLANEN Fler animationer, fler slag, snabbare spel... Upplev ett dynamisk, realistiskt och precist spel där du står i centrum av legendariska matcher.