TEKKEN 8 - Playable Character Year 1 Pass
Playable Character Year 1 Pass innehåller följande för TEKKEN 8: - Fyra extra spelbara karaktärer - Avatar-skin: Kinjin *Ytterligare spelbara karaktärer blir tillgängliga när spelet släppts.