TEKKEN 8 - PHOENIX GATE (FINAL FANTASY series)
PHOENIX GATE, platsen för de tragiska händelser som i hög grad ändrade Clives öde, kommer från FINAL FANTASY-serien. Hans resa för att möta sitt förflutna återskapas genom förstörelsen av arenan med Eikons och olika specialeffekter. Upplev spelet som om du klivit in i världen från FINAL FANTASY. Innehåll: - PHOENIX GATE som stridsarena Följande låtar finns tillgängliga i JUKEBOX: - Away / FINAL FANTASY-serien - Find the Flame / FINAL FANTASY-serien *Detta DLC finns också tillgängligt i Collaboration Set Clive Rosfield & PHOENIX GATE. Se till att du inte köper dubbelt. *Innehåller inte Clive Rosfield DLC.