TEKKEN 8 - Collaboration Set Clive Rosfield & PHOENIX GATE (FINAL FANTASY series)
Collaboration Set Clive Rosfield & PHOENIX GATE innehåller följande: - Clive Rosfield som spelbar karaktär - PHOENIX GATE-stridsarenan KARAKTÄR Clive Rosfield, förste prins i Grand Duchy of Rosaria från FINAL FANTASY, går med i turneringen! Upplev spännande svärdsfäktning och precisionsattacker samordnade med Clives lojala hund Torgal. Använd kraftfulla och dynamiska Eikonic-förmågor och förvandlas tillfälligt till en mäktig Ifrit. Använd kraften som Dominant of Fire för att segra. Följande delar av Clive Rosfield är inte anpassningsbara: Ögon, ögonmålning, ansiktsmålning, hudton, huvud, fullt ansikte och unik del Hår och mun/ansiktsbehåring går endast att anpassa med föremål för Clive. NIVÅ PHOENIX GATE, platsen för de tragiska händelser som i hög grad ändrade Clives öde, kommer från FINAL FANTASY. Hans resa för att möta sitt förflutna återskapas genom förstörelsen av arenan med Eikons och olika specialeffekter. Upplev spelet som om du klivit in i världen från FINAL FANTASY. Följande låtar finns tillgängliga i JUKEBOX: - Away / FINAL FANTASY-serien - Find the Flame / FINAL FANTASY-serien *Separata DLC:n finns också tillgängliga i Deluxe Edition, Ultimate Edition och Deluxe Edition Upgrade Pack och kan köpas som separata produkter. Se till att du inte köper dubbelt.