TEKKEN 8 - Clive Rosfield (FINAL FANTASY series)
Clive Rosfield, förste prins i Grand Duchy of Rosaria från FINAL FANTASY-serien, går med i turneringen! Upplev spännande svärdsfäktning och precisionsattacker samordnade med Clives lojala hund Torgal. Använd kraftfulla och dynamiska Eikonic-förmågor och förvandlas tillfälligt till en mäktig Ifrit. Använd kraften som Dominant of Fire för att segra. Innehåll: - Clive Rosfield som spelbar karaktär Följande delar av Clive Rosfield är inte anpassningsbara: Eyes, Eye Makeup, Face Paint, Tan, Head, Full Face och Unique Hair och Mouth/Facial Hair går endast att anpassa med föremål för Clive. *Detta DLC finns också tillgängligt i Deluxe Edition, Ultimate Edition, Deluxe Edition Upgrade Pack och Collaboration Set Clive Rosfield & PHOENIX GATE (FINAL FANTASY-serien). Se till att du inte köper dubbelt. *Innehåller inte PHOENIX GATE DLC.