TEKKEN 7 Metallic Costumes Pack
Skaffa säsongspasset till Tekken 7 och få detta exklusiva metalliska kostympaket med över 30 kostymer till karaktärerna i TEKKEN 7 Kräver spelet TEKKEN 7 som säljs separat.