Teardown: Time Campers
Är det en husbil som står parkerad utanför Löckelle Teardown Services? Eller är det... en tidsmaskin? Time Campers är en Teardown-kampanjexpansion som utspelar sig i vilda västern. Använd kreativ problemlösning för att hitta och stjäla gammaldags material medan du försöker få tidsmaskinen att fungera igen. Men se upp för Charles Keerthis nya krutlarm som kan varna den patrullerande luftballongen om dina planer.