Teardown: Season Pass
TEARDOWN: SEASON PASS innehåller TIME CAMPERS DLC – En kampanjexpansion som utspelar sig i vilda västern. FOLKRACE DLC – En kampanjexpansion som introducerar nya fordon och en serie destruktiva racingspellägen. YTTERLIGARE TVÅ DLC:S – Tillgängliga i slutet av 2025. QUILEZ R0113R ROBOT – Ett omvandlingsbart robotfordon utrustat med destruktiva vapensystem och en gripklo.