Tanakas bikeruniform-paket
Skaffa en ny bikeruniform till den spelbara karaktären Hayato Tanaka. Innehåller Tanakas bikeruniform (inklusive 7 utseenden), och hjälmaccessoar (inklusive 7 utseenden).