Tales of Arise - Speech Balloon
Tillbehör som kan användas för att uttrycka känslorna ”!”, ”?”, missnöje/förvirring. *Det här innehållet blir tillgängligt i spelet efter att du hämtat det från Unclaimed DLC-listan i spelet.