Tales of Arise - Seaside Scuttle Training Grounds
En gratisstrid som låter dig slåss mot en ny fiende i Training Grounds. Vinn striden för att få ett specialvapen. *Det här innehållet blir tillgängligt i spelet efter att du hämtat det från Unclaimed DLC-listan i spelet. *Beroende på var du är i spelet kan strider vara otillgängliga.