Tales of Arise - Night Dew Rose of Unity Hootle Doll
Ett Hootle-tillbehör med Night Dew Rose of Unity, symbolen för Twin Worlds, i munnen. *Det här innehållet blir tillgängligt i spelet efter att du hämtat det från Unclaimed DLC-listan i spelet.