Tales of Arise - Nazamil Buddy
Ett särskilt tillbehör som låter dig dela dina äventyr med en Nazamil Buddy. *Det här innehållet blir tillgängligt i spelet efter att du hämtat det från Unclaimed DLC-listan i spelet när expansionen släppts.