Tales of Arise - Merry Hootle Doll
En Hootle-docka som skänker lycka och gåvor till de snälla barnen i Twin Worlds. *Det här innehållet blir tillgängligt i spelet efter att du hämtat det från Unclaimed DLC-listan i spelet.