Tales of Arise - Hootle-o'-Lantern Doll
En busig Hootle-docka som ser ut som om den ska utföra magi när som helst. *Det här innehållet blir tillgängligt i spelet efter att du hämtat det från Unclaimed DLC-listan i spelet.