Tales of Arise - Classic Characters Costume & Arranged BGM Pack
Classic Characters Costume & Arranged BGM Pack innehåller särskilda frisyrer, kostymer och vapen modellerade efter karaktärer från ”Tales of”-serien, samt nya Battle BGM-låtar särskilt arrangerade av Motoi Sakuraba. Innehåller: - Särskilda frisyrer, kostymer och vapen modellerade efter karaktärer från ”Tales of”-serien Alphen (Ludger) Shionne (Velvet) Rinwell (Rita) Law (Jude) Kisara (Flynn) Dohalim (Jade) - 5 nya Battle BGM-låtar särskilt arrangerade av Motoi Sakuraba Flame of the New Dawn-Sakuraba studio live ver.- Follow your heart-Sakuraba studio live ver.- One strike, One beat-Sakuraba studio live ver.- Flame of hope-Sakuraba studio live ver.- Don’t look back-Sakuraba studio live ver.- *Det här innehållet blir tillgängligt i spelet efter att du hämtat det från Unclaimed DLC-listan i spelet.