Bandai Namco Entertainment Inc.Rollspel
Den storskaliga expansionen Beyond the Dawn finns nu tillgänglig för Tales of Arise. Efter striden om de båda världarnas öde möter Alphen och hans grupp en ny flicka vid namn Nazamil, född mellan Renan Lord och Dhanan. Kommer de sex att lyckas förändra ödet för flickan som i till slut kommer att drabbas av maskens förbannelse? Utforska världen igen med din grupp, som hålls samman av starka band. Expansionen innehåller: - Beyond the Dawn Spännande handling, nya grottsystem och underuppdrag som beskriver gruppmedlemmarnas nya äventyr. - Specialdata 6 extra kostymer, innehåll med hjälten och hjältinnan och mycket annat. - Travel Support Pack Extra föremål (50 000 Gald, Level Up +5, CP +100, komplett fiskeutrustning). - Silver Weapon Collection Ett nytt set med silverfärgade vapenvarianter. *Innehållet i expansionen Beyond the Dawn blir tillgängligt i spelet efter att du hämtat det från Unclaimed DLC-listan i spelet när expansionen släppts.. *Innehållet i den här produkten kan köpas separat. *Andra versioner finns också tillgängliga. Var försiktig så att du inte köper samma innehåll två gånger.