Tails of Iron 2: Whiskers of Winter - Hair to the Throne Pack
Sätt skräck i svartvingarnas iskalla hjärtan med det kosmetiska paketet ”Hair to the Throne” till Tails of Iron 2: Whiskers of Winter! Den här samlingen med sex skägg och frisyrer ger dig nya sätt att anpassa Arlo, arvtagaren till Nordens väktare, när han ger sig ut på en förrädisk hämndfärd genom råttrikets vintriga norra gränsmarker efter förstörelsen av hans hem och slakten på hans folk.