SWORD ART ONLINE Fractured Daydream - Prism Heart Costume Set
Ytterligare anpassnings-skin som kan användas till utvalda karaktärer. Kostymuppsättningen Prism Heart innehåller: – Prism Heart Cap – Prism Heart Dress *Kostymer och dekorationer kan användas under fliken SKIN på skärmen CUSTOMIZE, som öppnas när du har klarat Story > Chapter 1 > Quest 1.