SWORD ART ONLINE: FATAL BULLET SINON ALO COSTUME
Direkt från Fairy Dance-grenen av serien, upptäck den här otroliga dräkten från Sinon i Alfheim Online! Kräver spelet Sword Art Online: Fatal Bullet som säljs separat.