Surviving the Aftermath: Forgotten Tracks
Gamla ljudband och kassetter är den enda musiken som återstår; bortglömda låtar som har dykt upp på nytt ur ruinerna av samhället som vi känner till det. Med olika stilar och ursprung är Forgotten Tracks det perfekta soundtracket till Surviving the Aftermath. Easy Raider-spellistan Spana i ödemarken, samla resurser och bekämpa fiender till ljudet av rock! Easy Raider-spellistan, bestående av 10 spår och över 30 minuters musik, är varje överlevares drömspellista i den postapokalyptiska världen. Radiant Heart-spellistan Solen sjunker bakom horisonten och ljudet av en gitarr ekar i din bosättning ... Det här är överlevandets melodi. Fundera på ditt nästa drag med Radiant Heart-spellistan, som består av 8 spår sjungna av ödemarkens förlorade artister.