Surviving Mars - Martian Express
Tågen är här! Med Martian Express-paketet av moddarna Lucian och Sylvain kommer du äntligen kunna förflytta dina kolonisatörer och resurser mellan stationer och få enklare tillgång till fjärran kupoler och avlägsna resursdepåer. Du kan också bygga andra bemannade byggnader nära stationer utan att behöva en kupol. Viktiga funktioner Välkomna pendlare! – Bygg dina stationer var du vill på kartan och hjälp dina kolonisatörer att ta sig till arbetet och tillbaka. Klicka på infopanelen för att se varför de reser och se till att alla får en plats. Annars blir de tvungna att vänta på nästa tåg (och bli frustrerade, för ingen gillar att missa tåget). Nya spår – Klicka och dra för att bygga spår som kopplar samman dina stationer. Spåren kommer att vara upphöjda, så att dina rovers, drönare och strömkablar kan passera under dem, medan rör kan korsa ovanför dem. Samma tåg, annan last – Resor på den röda planeten har aldrig varit säkrare (eller effektivare!). Tågen har två vagnar för att kunna transportera kolonisatörer och resurser på samma gång. Oroa dig inte: de reser på samma spår utan kollisionsrisk. Bygg dina tåg på stationerna, tilldela dem de anslutna spåren och se på när de rullar iväg.