Surviving Mars: Marsvision Song Contest
På Mars är radion inte död (ännu) tack vare planetens nya heta radiostation som spelar de bästa poplåtarna från alla länder med sponsrade rymdprogram på Mars. Tralla med till tonerna av J-pop, Bollywoodhits och mycket mer samtidigt som du försöker hålla dig själv och dina medkolonisatörer utom dödlig fara!