Surviving Mars: Green Planet Plus
Gör Mars beboeligt och bygg ett andra hem för mänskligheten i Surviving Mars: Green Planet. Green Planet Plus inkluderar även Surviving Mars: Project Laika som lägger till en mängd husdjur och boskap som du kan använda till nytta för din koloni eller för att förbättra moralen på den röda planeten.