Support the Developers & Southern Banner
’Blazing Deserts’ DLCn handlar helt om de sydliga regionerna med sina brännande öknar, frodiga oaser och rika stadsstater. De är hem för ett folk som kallar sig själva Gilded för deras tro på en enda gud i vems sken de solar sig i dag ut och dag in. Nu kan ditt kompani ståta med ett passande förgyllt baner och sköld som reflekterar sydlig rikedom och kultur! Tack var den överväldigt positiva responsen till ’Blazing Deserts’ DLCn, och att många personer uttryckte sin önskan att stödja oss utöver det utsatta priset, har vi valt att också erbjuda detta som ett speciellt Supporter Content. Som ett ’tack’ kommer du får ett unikt baner till ditt legosoldatskompani.