Super Ultra Dead Rising 4 Mini Golf
Förbättra andras handikapp i Super Ultra Dead Rising 4 Mini Golf, en upplevelse som lär sätta hole in one i en och annan zombie. Det lokala flerspelarläget låter 2–4 spelare göra upp om den åtråvärda segern. Bunkra upp er i soffan och svinga hejvilt för putta varandra andra av banan! Slipa på tekniken i enspelarläget eller gör mos av kompisarna i ett turbaserat tävlingsläge med stöd för upp till 4 spelare online. Välj en av fyra karaktärer och lås upp speciella golfklubbor, dräkter och golfbollar för att svinga dig fram på olika banor medan Frank West lutar sig tillbaka och kommenterar tillställningarna. Samla powerup-föremål för att spela på en helt ny nivå, med explosiva, lågtflygande skott som håller dödssiffrorna uppe. Super Ultra Dead Rising 4 Mini Golf sopar banan med allt som kommer i dess väg! Fore! Lås upp speciella golfklubbor, dräkter och golfbollar för att svinga dig fram på olika banor medan Frank West lutar sig tillbaka och kommenterar tillställningarna. Samla powerup-föremål för att spela på en helt ny nivå, med explosiva, lågtflygande skott som håller dödssiffrorna uppe.