Super Soccer Blast: America vs Europe
Super Soccer Blast Amerika vs Europa är ett fotbollsspel i arkadstil som tacklar fotboll på ett lätthjärtat och tillgängligt sätt. Som ett avbrott från allvaret av simulering och realism, tar det en arkadstil till planen med retro-nostalgi. Förbered dig för avspark i en tempofylld fotbollsmatch, som ger en uppfriskande look på fotbollsgenren med tillgängliga kontroller och färdighetsbaserat spel som de bästa klassiska fotbollsspelen. ⚽ SKAPA DIN DRÖMELVA Skapa dina egna karaktärer från topp till tå eller redigera spelare och lag som standard och bygg ditt drömlag för att vinna turneringar i World Tour-läge såsom Copacup och Euronations. ⚽ 4 SPELARE MOT VARANDRA Prestera exceptionellt bra och avgör vem som är fotbollslegenden bland dina vänner med matcher mot varandra offline med upp till 4 spelare! ⚽ SPEL I HÖGT TEMPO Tillgängliga kontroller för alla typer av spelare, oavsett hur de spelar, vilket möjliggör mer flytande och förbättrade skott, fart och tacklingar. Tiki-taka. ⚽ NÄTRASSEL! Fira varje mål med ditt lag och känn spänningen under straffavgöranden. ⚽ UPPFRISKANDE ESTETIK, KLASSISKA VIBBAR Upptäck nya lag, spelare och arenor med spelets helt nya tecknade estetik och missa inte något som händer på planen med nya kameravinklar. Ser någon bekant ut?