Super Lucky's Tale - Gillyön-tillägg
"Välkommen tillbaka till äventyret! Super Lucky's Tale, det förtjusande plattformsspelet för alla åldrar, återvänder med ett nytt spännande kapitel. Efter sin seger över Jinx ser Lucky fram emot en ledig dag i gamla goda Rävlunda. Tidernas bok har dock andra planer, och Lucky blir indragen på nytt – den här gången till det tropiska paradiset på Gillyön. Trots sin skönhet och sitt goda rykte som prisbelönt semesterort blir det snabbt uppenbart att något inte står rätt till på Gillyön. Lucky får reda på att fru Mjaumelad har tagit över ön för att anordna världens bästa (värsta) fest för att fira lanseringen av sin senaste singel. Nu måste Lucky rädda ön och dess besökare från fru Mjaumelads kaos innan deras semestrar blir förstörda och förödelsen sprider sig till alla världar i Tidernas bok. Följ med Lucky på hans senaste äventyr, med massor av klassiska plattformsutmaningar, luriga pussel, mystiska rävgryt och tropiska, förrädiska hinderbanor. Träffa nya och bekanta karaktärer medan du tar dig fram genom ett soligt paradis. Må klövern ge dig tur på resan!"