Super Animal Royale Starter Pack Season 10
Startpaketet innehåller 1 Super Animal-ras, 2 kosmetiska artiklar och otroliga erbjudanden på S.A.W.-biljetter: - 500 S.A.W.-biljetter + 100 bonus-S.A.W.-biljetter, för totalt 600 (premiumvalutan som används för att köpa Super Animal-pass samt de bästa kosmetiska artiklarna från S.A.W.- butiken) - Superälvans dödskallekatt - Älvrustning - Älvsvärd Varken djurraser eller kosmetiska artiklar ger någon fördel när man spelar. Tillgänglighet i startpaketet för säsong 10 upphör när säsong 10 av Super Animal Royale avslutas.