Suicide Squad: Kill the Justice League – Deluxe Edition-innehåll
Från skaparna av Batman: Arkham kommer Suicide Squad: Kill the Justice League, ett genreöverskridande actionskjutspel i tredje person där det ultimata gänget av missanpassade måste göra det omöjliga: Döda Justice League.