Paketet innehåller 5 000 LuthorCoin till Suicide Squad: Kill the Justice League, samt 1 300 i bonus. LuthorCoin är spelvaluta som kan användas i Suicide Squad för att få nytt kosmetiskt innehåll. Förbättra upplevelsen med LuthorCoin och skaffa dräkter, emotes och andra kosmetiska föremål.