Warner Bros. GamesAction och äventyr
Paketet innehåller 3 000 LuthorCoin till Suicide Squad: Kill the Justice League, samt 700 i bonus. LuthorCoin är spelvaluta som kan användas i Suicide Squad för att få nytt kosmetiskt innehåll. Förbättra upplevelsen med LuthorCoin och skaffa dräkter, emotes och andra kosmetiska föremål.