Street Wolf-dräkt
Ge Rose ett tuffare utseende när hon tar sig an fiender med den här jackan som har Hound Wolf-truppens logotyp på ryggen. Obs! Det här innehållet går endast att använda i Shadows of Rose-läget som ingår i Winters' Expansion.