Street Outlaws 2: Winner Takes All – The 70s Car Bundle
70s Car-paketet ger dig 70-talsinspirerat bilinnehåll för Street Outlaws 2: Vinnaren tar allt! Detta DLC innehåller 14 nya karosskit, fyra nya fälgset och en ny fallskärm. Ytterligare tre lackeringspaket så att du kan visa upp dina nostalgiska favoritfärger. *Måste äga C1000, Elmo, LemmasGT, CelineGT, Noah69, MuseGT, Gallie fordon för att applicera nya kroppssatser.