Street Outlaws 2: Winner Takes All - Skull Noir Bundle
Skull Noir-paket för Street Outlaws 2: Vinnaren tar allt ger dig ett specialanpassat lackeringsjobb med dödskalletema, nya fälgar, karosskit, ett lackeringspaket med svart till grå krom och Racing Carburetors-fallskärmen. Se bara till att inte bränna dig på de brinnande skallarna! *Måste äga Blue Air fordon för att applicera nya kroppssatser.