Street Outlaws 2: Winner Takes All - Lizzy Musi Bundle
Lizzy Musi-paketet för Street Outlaws 2: Vinnaren tar allt ger dig nya fordon och delar från Lizzy Musis garage. Detta DLC innehåller hennes splitternya bil, 10 karosskit, tre fälgset och fyra nya lackeringspaket. Utöka anpassningsalternativen för din favoritracer i Street Outlaws! *Måste äga Noah63, Dark, Blue Air, Chelly, Caro69 fordon för att applicera nya kroppssatser. *Lizzys bil endast tillgänglig i Quick Race Mode.