Street Outlaws 2: Winner Takes All - Blazing Freedom Bundle
Blazing Freedom-paket för Street Outlaws 2: Vinnaren tar allt ger dig ett exklusivt patriotiskt lackeringsjobb, nya fälgar, karosskit, röda, vita och blå lackeringspaketalternativ och Fast Turbos-fallskärmen. Ett perfekt paket för att fira Fourth of July. *Måste äga Fire89 fordon för att applicera nya kroppssatser.