Strange Brigade - The Thrice Damned 2: The Sunken Kingdom
En mytomspunnen underjordisk stad byggd kring ett livsfarligt, lockande tempel? Dödliga grottvarelser redo att anfalla bakom varje hörn? En helt vanlig tisdag för Strange Brigade! Akta huvudet, äventyrare, The Sunken Kingdom är det andra helt nya uppdraget i The Thrice Damned-kampanjen. Du må ha återtagit det första fragmentet av Bes sköld från dessa vidriga varelser, men än är det inte över! Fortsätt berättelsen med detta spännande nya uppdrag och skjut dig genom en kolossal stad på egen hand eller med 2-4 spelare i co-op!