Strange Brigade - Texas Cowboy Character Pack
Spela som Patrick "Bash" Conaghan – en skjutglad revolverman som nu har anslutit sig till Strange Brigade! Bash är en stenhård slagskämpe och äventyrare som ständigt står först i kö när det vankas faror eller skatter. Hans nya amulettkraft och hans mästerliga skytte gör att han alltid har dödlig precision och sprängämnen som snabbt laddas om.