Strange Brigade - Maharani Huntress Character Expansion Pack
Gör dig redo - Strange Brigade får en ny medlem: Anjali Khan, jägarnas mästarinna! Denna hemliga Maharani-härskarinna över en blomstrande indisk stat gick med i Strange Brigade efter att ha upptäckt en ohelig förbannelse som vilade över hennes familj. Nu hoppas hon på att kunna hitta och besegra demonen som plågar henne en gång för alla. Maharani Huntress-expansionspaketet innehåller en ny spelbar figur samt följande: - Isspjutkraft för amuletten - Audley A40 Exemplar SMG - Eastleigh M1-gevär - Specialföremål: splittergranat Allt innehåll i paketet kan användas i alla spellägen, för en spelare eller i co-op online.