Strange Brigade - Dashing Outfits Pack
Det är viktigt att vara välklädd när man slåss mot de levande döda! Dra blickarna till dig med Dashing Outfits-paketet, som endast är tillgängligt i Digital Deluxe Edition/Season Pass! Paketet innehåller nya eleganta outfits till Frank, Gracie, Nalangu och Archimedes, och är perfekt för alla aspirerande äventyrare som vill sticka ut från mängden när de skickar tillbaka mumier ned i underjorden.