Strange Brigade - American Aviatrix Character Expansion Pack
En ny Strange Brigade-agent gör entré, utrustad med en ny amulettkraft och nya vapen. Får vi lov att presentera: Tessie Caldwell, den flygande rebellen! Tessie är en före detta stuntpilot och hennes oräddhet gjorde att Strange Brigade fick upp ögonen för henne. Nu reser hon världen runt i jakt på adrenalinkickar och pepprar de odöda med eld, is och kulor från sina ikoniska 30-talsvapen. American Aviatrix-karaktärspaketet innehåller den spelbara karaktären Tessie Caldwell och följande föremål: – Amulettkraften Infernal Firestorm – Pistolen Hyde & Sons Compact – Kulsprutepistolen Colbeck Wildfire – Specialföremålet Glacier Bomb Allt innehåll i det här paketet kan användas i alla spellägen, både solo och i co-op online.