DigeratiAction och äventyr
Skapa fred i två minst sagt stökiga kungariken i detta dubbelpaket från Digerati och Spearhead Games, fyllt med härliga fantasyäventyr. Paketet innehåller det prisbelönta Stories: Path of Destinies och Omensight: Definitive Edition. Stories: The Path of Destinies: I detta eleganta actionrollspel leder du den klipska före detta piraten Reynardo genom ett färgglatt sagoland fyllt med luftskepp, flygande öar och en rad olika bundsförvanter. Du gör val, reser genom tiden och slåss mot fiender med snabba svärdshugg och magiska krafter. Ett imperium står och väger mellan räddning och undergång. Dina val avgör dess öde. Omensight: Definitive Edition: Kungariket Urralia finns inte mer. Det utplånades av ett mörkt väsen. I detta actionfyllda mordmysteriespel spelar du som ”Harbinger”, en mytologisk krigare som måste återuppleva och upprepa Urralias sista dag för att lösa en mordgåta och rädda världen. Prata med invånarna i det krigshärjade Urralia, skilj sanningen från lögnerna och använd kraften ”Omensight” för att ändra deras öden.